۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۲
کد خبر: 85112620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری کرمانشاه: مردم از کیفیت نان رضایت ندارند

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: عموم مردم این شهر از کیفیت نان رضایت ندارند و این موضوع را از راه‌های مختلف به فرمانداری اعلام کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا آمویی عصر دوشنبه در دیدار جمعی از نانوایان شهر کرمانشاه افزود: نان کرمانشاه در سال‌های گذشته حتی در سطح کشور به کیفیت مناسب شناخته شده بود اما اکنون کیفیت پایین نان پخت شده سبب نارضایتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم از کیفیت نان در کرمانشاه شکایت دارند، بیان کرد: صف های طولانی، عدم نصب تابلو برای اعلام ساعات کار نانوایی‌ها و روزهای تعطیل آنها بخش‌های دیگری از گلایه های شهروندان کرمانشاهی از این صنف است.

آمویی بخشی از وضعیت کنونی پخت نان در کرمانشاه را به عواملی متعددی همچون هزینه دستمزد کارگران، میزان سهمیه آرد نانوایان و کیفیت آرد کارخانه ها مربوط دانست.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه نانوایان باید در جهت کسب رضایت عموم مردم تلاش کنند، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان به دنبال کاهش مشکلات این صنف است و براین اساس کمیته‌ای برای بررسی وضعیت نان در کرمانشاه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مطالب بیان شده توسط نمایندگان نانوایان در این جلسه پیگیری خواهد شد، گفت: امیدواریم با رسیدگی به این مطالبات، دغدغه های این صنف برطرف شود و این اقدامات به افزایش کیفیت نان و کاهش نارضایتی مردم در کرمانشاه منجر شود.
در استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲ هزار و ۵۰ نانوایی فعال دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha