کارگاه‌های پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در ۱۰ محله شهر کرمانشاه برپا است

کرمانشاه- ایرنا- مدیر موسسه فرهنگی، هنری بشارت نور کرمانشاه از برگزاری ۱۰ کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر توسط کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در ۱۰ محله شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدرضا زارعی روز دوشنبه در یک نشست خبری که در مرکز کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه برگزار شد؛ گفت: این کارگاه ها در قالب طرح شهید "عبدالوهاب حاتمی" از شهدای ناجا در کانون های فرهنگی و هنری مساجد؛ محلات شاطرآباد؛ کیانشهر، شهرک بعثت، دولت آباد، آقاجان، کرناچی، چاه امام زمان (عج) میدان جمهوری اسلامی، شهرک کهریز و شهرک زین العابدین (چمن) به منظور آشنایی خانواده ها با سوء مصرف مواد مخدر از روز شنبه بیست و سوم آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه ها را آموزش و آگاه سازی والدین و خانواده های این محلات با روش های پیشگیری سوء مصرف مواد مخدر، آشنایی آنان با نوع جدید مواد مخدر رایج در دست نوجوانان و جوانان و آشنایی با آثار سوء مصرف این مواد عنوان کرد.

زارعی با بیان اینکه این کارگاه ها با تفاهم نامه بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری شده است، گفت: در هر یک از کارگاه‌ها با حضور هنرمندان نمایش های خیابانی به منظور آشنایی بهتر با آثار مصرف مواد مخدر اجرا می شود.

کارگاه‌های پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در ۱۰ محله شهر کرمانشاه برپا است

وی با بیان اینکه خانواده های این محلات در ثبت نام ها از این کارگاه ها استقبال خوبی کردند، گفت: این کارگاه ها به مناسبت دهه کرامت سالروز تولد حضرت معصومه (س) برگزار می شود و بعد از این دوره ها برای آموزش و آگاهی سازی نوجوانان و جوانان با سوء مصرف مواد مخدر کارگاه هایی برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه فرهنگی، هنری بشارت نور کرمانشاه همچنین از برگزاری یک کارگاه ویژه کارکنان ادارات استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در این کارگاه از هر اداره یک نماینده برای آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و انتقال این آموزش ها به دیگر کارکنان حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha