۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85110788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی کرونا قرار گرفت

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال وبختیاری گفت: براساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنج شهرستان در استان در وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی احمدی با اعلام این خبر افزود:هم‌اینک شهرستان‌های بروجن، خانمیرزا، سامان، کوهرنگ و لردگان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارد.

وی گفت: شهرستان بن به لحاظ شیوع در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، اردل و کیار نیز در وضعیت زرد (به نسبت پر خطر) قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، وضعیت قرمز یا بسیار پرخطر کرونایی به شرایطی گفته می‌شود که در یک شهر از هر ۱۰۰هزار نفر دست کم ۱۰ نفر روزانه به علت ابتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شوند، رنگ نارنجی نیز به معنای وضعیت کرونایی پرخطر است و آمار روزانه بستری در این مناطق بیشتر از ۶ نفر در میان 100هزار نفر جمعیت محاسبه می‌شود.

وضعیت زرد به معنای به نسبت پرخطر کرونایی است، مناطقی که با این رنگ مشخص می‌شوند به این مفهوم است که در آنجا بستری روزانه کرونایی در بیمارستان‌ها بین چهار تا ۶ نفر از میان ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha