۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85110136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار قاچاق کالا در البرز

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85110136
کشف انبار قاچاق کالا در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرزاز شناسایی انبار کالای قاچاق در شهرستان اشتهارد در این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند"گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقدار قابل توجهی مواد اولیه پلیمری در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و تایید مأموران، با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر tاعزام و در بازرسی از آنجا ۱۱ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم مواد اولیه پلیمری و سه هزار و ۴۰۰ عدد پنل و برد تلویزیون قاچاق کشف کردند.
وی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
کلاهبرداری با ترفند سود سهام عدالت در البرز

کشف انبار قاچاق کالا در البرز

رییس پلیس البرز ازدستگیری کلاهبردار مجازی با ترفند سود سهام عدالت در این استان خبر داد.

سرهنگ"رسول جلیلیان"گفت: در پی مراجعه چند شهروند کرجی به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مالباختگان در یکی از شبکه های اجتماعی با تبلیغی مبنی بر مشاهده سود سهام عدالت مواجه شده و برای مشاهده سود این سهام به درگاه پرداخت بانکی جعلی هدایت می شوند و از این طریق اطلاعات بانکی آن ها به سرقت رفته و طرف کلاهبردار اقدام به برداشت غیرمجاز یک میلیارد ریال از حساب آنها می کند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده، متهم دخیل در این کلاهبرداری را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف اطلاعات بیش از ۱۵۰۰ حساب بانکی در مخفیگاه متهم، تصریح کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط کارشناسان حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد می شود.
جلیلیان افزود: پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

وی تاکید می شود: برای مشاهده و دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نیست و این سود با توجه به اعلام مراجع رسمی در زمان مقرر به حساب‌هایی که قبل‌تر توسط افراد اعلام شده واریز خواهد شد.

کشف جسد فرد میانسال در کانال آب در ساوجبلاغ

کشف انبار قاچاق کالا در البرز

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف جسد یک مرد میانسال از یک کانال آب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی گفت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد یک مرد میانسال در داخل کانال آبی در محدوده چندار شهرستان ساوجبلاغ، عوامل گشت پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی موضوع مشخص شد که متوفی یک چوپان ۴۲ ساله است که برای نجات جان یکی از گوسفندانش وارد کانال آب شده و خودش دچار غرق شدگی شده و جان باخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اضافه کرد: با حضور عوامل امدادی جسد این شخص از آب خارج، در این زمینه پرونده تشکیل و برای مراجع ذیربط ارسال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha