۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85106327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف پنج تن شیر خشک‌ غیربهداشتی در نظرآباد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85106327
کشف پنج تن شیر خشک‌ غیربهداشتی در نظرآباد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف پنج هزار و ۶۰۰ کیلوگرم شیرخشک فاسد به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد در این استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پلیس البرز، سردار " حمید هداوند " اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی محموله شیر خشک های غیربهداشتی در یک کارگاه در حاشیه شهر نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت و با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل پنج هزار و ۶۰۰ کیلوگرم شیر خشک و ۴۰۰ کیلوگرم پودر آب پنیر غیر بهداشتی کشف شد.

وی اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و یک نفر در این زمینه دستگیر و به همراه شیر خشک های کشف شده تحویل مراجع ذیربط شد.

دستگیری ۲ اوباش سابقه دار در کرج

کشف پنج تن شیر خشک‌ غیربهداشتی در نظرآباد

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: ۲ نفر از اوباش سابقه‌دار که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به قدرت نمایی و اوباشی گری می کردند، در این استان دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز اقدامات مخرب ۲ اوباش سابقه دار در زمینه قدرت نمایی و ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان محرز و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تلاش های شبانه روزی مخفیگاه هر ۲ متهم در شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ آن ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف چند تیغه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، اضافه کرد: این افراد ضمن ایجاد درگیری و اوباشی گری در فضای حقیقی، در فضای مجازی نیز اقدام به قدرت نمایی و تهدید دیگران می کردند.

نادربیگی بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم توصیه می کنم که عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان امنیت را آزمایش نکنند.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در کرج

کشف پنج تن شیر خشک‌ غیربهداشتی در نظرآباد

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در عملیات ضربتی درحوزه استحفاظی یکی از کلانتری های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل جوانی ۳۰ ساله در یکی از بوستان های شهر کرج، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های ماموران مشخص کرد که مقتول یک جوان ۳۰ ساله است که با یکی از آشنایان خود به دلیل اختلاف شخصی درگیر شده و در یک زد و خورد به قتل رسیده است.

گودرزی اضافه کرد: پس از شناسایی هویت قاتل، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در کمتر از ۲ ساعت قاتل را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرج با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان کرد،گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha