۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85140879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار بزرگ اقلام خوراکی قاچاق در البرز

۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبر: 85140879
کشف انبار بزرگ اقلام خوراکی قاچاق در البرز

کرج - ایرنا -  فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار بزرگ دپو اقلام خوراکی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام خوراکی قاچاق در یک انبار در شهرستان کرج مطلع شدند.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت اطلاعات، مأموران با هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۶۳ هزار کیلوگرم برنج، ۱۲ هزار کیلوگرم خرما و سه هزار و۹۶۰ کیلوگرم رب گوجه فرنگی خارج از شبکه و قاچاق کشف کردند.
هداوند گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی شد.

دستگیری اخاذ مجازی برای عدم انتشار تصاویر شخصی درالبرز

رئیس پلیس فتا البرز گفت: شخصی که با سوء استفاده از اعتماد چندین خانم اقدام به دریافت تصاویر شخصی آنها کرد و سپس با تهدید اینکه قصد انتشار تصاویر را دارد، از نامبردگان اخاذی می کرد توسط پلیس فتا استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار کرد : درپی ارجاع یک فقره پرونده اخاذی اینترنتی با تهدید به انتشار تصاویر شخصی به پلیس فتا این استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که متهم با معرفی خود به عنوان خانم به کاربران فضای مجازی نزدیک شده و پس از دریافت تصاویر شخصی آنها با تهدید به انتشار تصاویر، اقدام به اخاذی از مالباخته می نمود.

جلیلیان اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در حین تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی منکر ارتکاب جرم خود شد اما با روبرو شدن با مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشود و به اخاذی از شاکی پرونده و چند خانم دیگر اعتراف کرد.
وی گفت: تحقیقات پلیس برای شکات احتمالی نیز همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha