۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85132292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار لوازم یدکی قاچاق/ عربده کش کرج دستگیر شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85132292
کشف انبار لوازم یدکی قاچاق/ عربده کش کرج دستگیر شد

کرج - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی از کشف انبار لوازم یدکی قاچاق از یک انبار در شهرستان کرج خبر داد .

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ "حسنعلی پارسافر" گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار نگهداری لوازم یدکی قاچاق در شهر کرج شناسایی شد.

وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۴۸۴ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق کشف کردند.

پارسا فر خاطرنشان کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر شد و تحویل مراجع قضایی شد.

عربده کش میدان کرج دستگیر شد

کشف انبار لوازم یدکی قاچاق/ عربده کش کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به بستن خیابان، عربده کشی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در میدان کرج کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : در پی تماس چندین شهروند با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این خبر که فردی قمه به دست اقدام به بستن خیابان و قدرت نمایی می کند، بلافاصله عوامل گشت ضربتی پلیس کرج برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن ماموران مشاهده کردند که یک فرد قمه به دست اقدام به بستن خیابان و قدرت نمایی می‌نماید که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی این شخص را دستگیر کردند.

گودرزی با اشاره به اینکه متهم به سمت ماموران حمله ور شده و جراحت جزئی به آنها وارد کرده، خاطرنشان کرد: این اوباش قمه به دست با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی گفت: پلیس با این افرادی که با قدرت نمایی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان می‌کنند به هیچ وجه مماشات نخواهد کرد و به شدیدترین نحو ممکن با آنها برخورد خواهد شد.

نشت گاز باعث انفجار پراید شد

کشف انبار لوازم یدکی قاچاق/ عربده کش کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی کرج همچنین از خودرو پراید در حوالی سرحدآباد در این شهرستان خبرداد و گفت: خودرو دچار انفجار و آتش سوزی شده و راننده آن پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت صدمات وارده جان باخت.

گودرزی گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع انفجار و آتش سوزی در یک خودرو پراید در حوالی پل سرحدآباد کرج، عوامل کلانتری ۳۸ بنفشه کرج برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه پراید به علت نشت گاز در صندوق عقب خودرو دچار آتش‌سوزی و انفجار شده که راننده علی رغم انتقال به مرکز درمانی و تلاش کادر درمان به دلیل شدت صدمات وارده پس از چندین روز جانش را از دست داد.

فرمانده انتظامی کرج یادآور شد: پرونده در این زمینه تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha