ایران توانمند و مقتدر هیچ ارزشی برای آمریکا قائل نیست

بندرعباس - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: دشمنان از جمله آمریکا به طور صریح به دنبال تجزیه و سرکوب ایران هستند و ایران توانمند و مقتدر هم هیچ ارزشی برای آمریکا قائل نیست، زیرا افق‌های هدف برای مردم کشور و انقلاب اسلامی کاملا مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سهراب صلاحی روز پنجشنبه در اولین دوره نشست «طرح برگزاری نخستین دوره طرح «ملی اعتلا» دانشگاه آزاد اسلامی در هرمزگان (مرحله مقدماتی –سطح استانی)، افزود: ظهور انقلاب اسلامی، شوروی را به دشمن شماره چهارم امریکا مبدل ساخت، چون دشمن اول او را انقلاب اسلامی، دوم را مردم ایران و سوم را حکومت اسلامی ایران شکل می‌داد.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه شرعی و اخلاقی داریم تا در حوزه تعلیم، تربیت و سایر مسائل دشمن را به خوبی بشتاسیم و رفتار او را به درستی تحلیل و تفسیر کنیم، زیرا بصیرت افزایی، دشمن شناسی و جهاد تبیین، راهبرد های کارآمد دانشگاهیان برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

استاد حقوق دانشگاه امام حسین (ع) اضافه کرد: توانمندی‌های کشور در حوزه های مختلف بی نظیر و بی مانند است زیرا کشور ما با دارا بودن هفت درصد امکانات، منابع جهان قابلیت تبدیل شدن به قطب بین‌المللی و جهانی را دارد.

وی ابراز کرد: برای مبدل شدن به یک قطب بین المللی، نیاز به یک کلان گفتمان است که اساتید باید با ارائه طرح‌های مختلف علمی و عملی، اصول گرایی و اصلاح طلبی را در زیر بال خود هدایتگر باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: ایران عامل اساسی گذر جهان از پیچ تاریخی سیاست است و قیام های مردمی در ایران بر اساس ارزش های دینی و الهی شکل گرفته و نگاه مردم به انقلاب اسلامی الهی، استقلال‌طلبانه و عدالت‌خواهانه‌ بر مبنای توسعه دینداری و اسلام ناب محمدی است، چیزی که سایر انقلاب‌ها؛ هم در شکل و هم در محتوا از آن تهی بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha