زمان مزایده پنج‌هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده پنج‌هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی استان از امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت جاری آغاز شده و تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۶ روز ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکید رییس قوه قضاییه در سفر اخیر به هرمزگان در خصوص لزوم نظارت مستمر مسوولان قضایی بر وضعیت انبارهای بنادر و گمرکات و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدیدهای مداوم از این انبارها با همکاری مسوولان اجرایی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالاهای متروکه و دپو (انباشت) شده از روز ۳۱ اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۶ روز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۱۲۸ ردیف از جمله بیش از ۱۰۰ کانتینر چای خارجی، ۲۱ هزار تن قیر و صدها تن برنج به ارزش پایه پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: پس از سفر تخصصی رییس قوه قضاییه به استان و در نتیجه راهکارهای ارائه شده از سوی ایشان هماهنگی کم‌نظیری را بین دولت و دستگاه قضایی شاهد هستیم و همین فضای تعامل و همکاری میان قوا از عوامل موثر در پیشرفت و ثبت رکوردهای بی‌سابقه در عملکرد سازمان اموال تملیکی بوده است.

گفتنی است؛ اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع مزایده شماره ۶۰۲ اموال تملیکی هرمزگان می‌توانند به این اداره‌کل مراجعه کرده و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را مشاهده کنند.

همچنین ثبت‌ قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی (eauc.setadiran.ir) انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ بعد از ظهر امکان‌پذیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha