۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85106309
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سوریه ضمن حمایت از مردم فلسطین جنایت رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کرد

دمشق - ایرنا - وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان آنها را تایید و تاکید می کند که چنین رفتار جنایتکارانه ای باعث افزایش عزم مردم ثابت قدم فلسطین برای ادامه مبارزه تا دستیابی به حقوق کامل خود خواهد شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، سوریه مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده شهدای فلسطینی که در اثر تجاوزات و جنایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی در نوار غزه در بامداد امروز به شهادت رسیدند، ابراز کرد و بر حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنها تاکید نمود.

وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه امروز در توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: رژیم اشغالگر با حملات بامداد امروز خود به نوار غزه و به شهادت رساندن حداقل ۱۳ فلسطینی جنایت جدیدی را به کارنامه جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت که در فلسطین اشغالی مرتکب می شود افزود.

این وزارتخانه افزود: محکومیت دیگر کافی نیست. آنچه اکنون لازم است اقدامات واقعی برای پایان دادن به کشتار مردم فلسطین توسط (اسرائیل) و مجازات مقامات اسرائیلی است که سعی در سرپوش گذاشتن بر بحران‌های داخلی خود دارند.

وزارت امور خارجه سوریه ادامه داد: سوریه حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنها را تایید و تاکید می کند که چنین رفتار جنایتکارانه ای تنها باعث افزایش پایبندی خود به این موضع شده و منجر به افزایش عزم مردم ثابت قدم فلسطین برای ادامه مبارزه تا دستیابی به حقوق کامل خود خواهد شد.

جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند اهداف و برنامه های تجاوزگرانه خود را محقق کند، بلکه تنها منجر به اتحاد بیش از پیش ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در تمامی میدان ها می شود.

در بخشی از این بیانیه آمده است که مبارزه و مقاومت ملت فلسطین و پایبندی به حقوق و آرمان ها و همچنین پاسخ به تجاوزها تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

بنابر آخرین اخبار، حمله بامداد روز سه شنبه جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۳ شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha