۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85106079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنبش‌های فتح و فتح انتفاضه: تل آویو مسئول کامل پیامد جنایت در غزه است

تهران- ایرنا- جنبش فتح و جنبش آزادیبخش ملی فلسطین (فتح الانتفاضه) بامحکوم کردن اقدام جنایتکارانه روز سه شنبه رژیم صهیونیستی در حمله به نواز غزه ، در بیانیه های جداگانه اعلام کردند که این حملات وحشیانه موجب پافشاری ملت فلسطین بر شکست اشغالگران می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطین، جنبش فتح در بیانیه ای افزود: حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به مردم فلسطین در نوار غزه باعث می شود که ما بیشتر به حقوق خود و بر شکست اشغالگران صهیونیست پافشاری کنیم.

این جنبش در بیانیه خود اضافه کرد: ما رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل این جنایت هولناک می دانیم.

جنبش آزادیبخش ملی فلسطین (فتح الانتفاضه) نیز در بیانیه ای، ترور فرماندهان «سرایا القدس» که بامداد امروز در پی حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند را به قشرهای مختلف مردم فلسطین و امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان و فرماندهان شورای نظامی در سرایا القدس تسلیت گفت.

این جنبش از حاج «جهاد شاکر غانم »( ابومحمد)، «خلیل صلاح البهتینی» (أبوهادی) و « طارق عز الدین» ( ابومحمد) به عنوان فرماندهان سرایا القدس نام برد که در عملیات ترور جداگانه و ناجوانمردانه صهیونیست ها بامداد روز سه شنبه در منازل خود همراه با همسران و تعدادی از فرزندانشان توسط پهپادها و هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

نوار غزه بامداد امروز بار دیگر شاهد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه بود که در این جنایت تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۲۰ نفر مجروح شدند. در میان مجروحان نیز ۳ کودک و ۷ زن دیده می شود .

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شماری از فرماندهان این جنبش در غزه تصریح کرد که مسئولیت کامل جنایت تروریستی و بزدلانه در نوار غزه برعهده رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است: پاسخ فلسطینی ها به این کشتار به تاخیر نخواهد افتاد و سرایا القدس و دیگر گروه های مقاومت برای گرفتن انتقام خون های پاک کوتاه نخواهند آمد.

جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد که دشمن صهیونیستی از طریق انجام جنایات نخواهد توانست اهداف خود را محقق کند، زیرا صفوف مقاومت متحد و یکپارچه و مواضعش ثابت است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با اشاره به این جنایت تاکید کرد که دشمن در محاسبات خود اشتباه کرد و بهای جنایت هایش را خواهد داد.

«اسماعیل هنیه» افزود که ترور فرماندهان فلسطینی در یک عملیات بزدلانه در نوار غزه، امنیت را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان نخواهد آورد.

وی گفت که ترور فرماندهان،مقاومت را گسترده تر خواهد کرد و دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده و بهای آن را پرداخت خواهد کرد.

هنیه اضافه کرد که مقاومت خود روش پاسخ دردناک به دشمن را تعیین خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha