۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85105943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی به تاخیر نخواهد افتاد

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که پاسخ مقاومت به این جنایت به تاخیر نخواهد افتاد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با اشاره به اقدام جنایت کارانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شماری از فرماندهان این جنبش در غزه تصریح کرد که مسئولیت کامل جنایت تروریستی و بزدلانه در نوار غزه برعهده رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است: پاسخ فلسطینی ها به این کشتار به تاخیر نخواهد افتاد و سرایا القدس و دیگر گروه های مقاومت برای گرفتن انتقام خون های پاک کوتاه نخواهند آمد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین خاطرنشان کرده که دشمن صهیونیستی از طریق انجام جنایات نخواهد توانست اهداف خود را محقق کند، زیرا صفوف مقاومت متحد و یکپارچه و مواضعش ثابت است.

پیش از این جنبش حماس نیز در بیانیه ای با تسلیت شهادت جهاد شاکر الغنام، خلیل صلاح البهتینی و طارق محمد عز الدین از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تعدادی از شهروندان فلسطینی در نوار غزه که اغلب آن ها زن و کودک هستند، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای جنایت های خود را خواهد داد.

در این بیانیه با اشاره به تجاوز بامداد سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید شده است که مسئولیت کامل این جنایت وحشیانه و پیامدهای آن با رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیستی و تندرو آن است.

جنبش حماس خاطرنشان کرده که تروریسم و جنایت های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و تمام کرانه باختری و در قدس و مسجد الاقصی بهای سنگینی برای آن رژیم خواهد داشت و امنیتی برای تل آویو به ارمغان نمی آورد.

این جنبش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند اهداف و برنامه های تجاوزگرانه خود را محقق کند، بلکه تنها منجر به اتحاد بیش از پیش ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در تمامی میدان ها می شود.

در بخشی از این بیانیه آمده است که مبارزه و مقاومت ملت فلسطین و پایبندی به حقوق و آرمان ها و همچنین پاسخ به تجاوزها تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

بنابر آخرین اخبار، حمله بامداد روز سه شنبه جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۳ شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha