حمله حزب الله به مقر تجهیزات جاسوسی و مواضع ارتش اسرائیل/ هلاکت تعدادی از نظامیان صهیونیست
عکس آرشیو است

تهران - ایرنا - حزب الله لبنان امروز یکشنبه در ادامه حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه، مقر تجهیزات جاسوسی و مواضع ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده و شماری از نظامیان صهیونیست را کشته و زخمی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و یاری رساندن به مقاومت شجاع و شریف آنها، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت صبح امروز، پایگاه الراهب ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت هدف قرار دادند. ‏

پایگاه الراهب از جمله پایگاه هایی است که سامانه‌های فنی و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم اسرائیل در آن قرار دارد.

حزب الله همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هامر را در پایگاه المالکیه با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه خود توضیح داد که پس از رصد تحرکات نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه المالکیه و پس از ورود یک دستگاه خودروی هامر به آن، رزمندگان مقاومت اسلامی با موشک هدایت شونده آن را هدف قرار دادند که بطور مستقیم به آن اصابت کرد.

این بیانیه اضافه کرد که پس از انهدام این خودرو و کشته و مجروح شدن سرنشینان آن، نظامیان دیگر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی تلفات و امداد رسانی به مصدومان در محل تجمع کردند که رزمندگان مقاومت محل تجمع این عده را نیز با راکت هدف دادند که منجر به تلفات قطعی در بین این نظامیان شد.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد: پایگاه الرمثا ارتش رژیم اسرائیل بصورت دقیق توسط رزمندگان مقاومت با موشک هدف قرار گرفت که باعث زخمی شدن تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین المالکیه، یفتاح، راموت، نفتالی و دیشون در نزدیکی مرز لبنان در شمال سرزمین های اشغالی به صدا در آمد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین های اشغالی فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند و سه لشکر این رژیم نیز در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین زمین گیر شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha