نماینده کرمان در مجلس: اشتغال ۱۲۰۰ نفر در راین تسهیل شد

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام مقدمات رفع مشکل برق یک کارخانه در بخش راین گفت: براین اساس اشتغالزایی مستقیم ۲۰۰ نفر و غیرمستقیم یکهزار نفر در این بخش تسهیل شد.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از کارخانه فروآلیاژ راین با بیان اینکه مشکل تامین برق این شرکت رفع می‌شود افزود: این طرح با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی ظرفیت اشتغال خوبی برای مردم بخش راین ایجاد می‌کند.

وی با تاکید به نیاز صنعت فروآلیاژ راین به برق اظهارکرد: مدل اجرایی پروژه اتصال برق شرکت فروآلیاژ راین ظرف چند روز آینده توسط این شرکت نهایی می شود.

پورابراهیمی با اشاره به برگزاری یک نشست در این رابطه گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده برای اجرای طرح توسعه برای یک مجموعه جدید به نام فروسیلیس موضوع تامین برق به عنوان واحدهای فرو آلیاژی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود که چند ماه درگیر آن بودیم.

وی ادامه داد: برای اینکه این مهم سریع تر انجام شود و در این نشست موضوعات مربوط به نحوه اجرای پروژه اتصال برق که اصلی ترین کار انجام شده برای این مجموعه است در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در این نشست به توافق خوبی رسیدیم و قرار است در چند روز آینده مدل اجرایی آن توسط شرکت نهایی شود.

نشست مشترک نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار، مدیرکل برق منطقه ای استان، امام جمعه راین و مدیران شرکت فروآلیاژ کرمان برگزار شد.

بخش راین از توابع شهرستان کرمان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری جنوب مرکز این استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha