۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85101549
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

آزادسازی زمین ملی سه هزار میلیارد ریالی در نوشهر 

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85101549
آزادسازی زمین ملی سه هزار میلیارد ریالی در نوشهر 

نوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان مازندران از رفع تصرف زمین ملی به ارزشی بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در سواحل شهرستان نوشهر خبر داد.  

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی در مناطق ساحلی توسط فردی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه، ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی ودستگیری فرد متهم، با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان نوشهر به محل اعزام شدند.

سردار میرزایی به تخریب حصارهای ایجاد شده در اطراف زمین های ذکر شده اشاره و اضافه کرد: در این عملیات بیش از ۱۵ هزار متر از زمین ملی و ساحلی آن شهرستان به ارزشی بالغ برسه هزار میلیارد ریال از چنگ متهم رهاسازی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که تصرف زمین ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق مردم به ویژه نسل آینده کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

سردار میرزایی با بیان این که زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست: قبل از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha