نماینده ولی فقیه در استان سمنان: مهار تورم با نظارت بر بازار و حمایت از تولید محقق شود

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: نظارت موثر و مستمر بر قیمت کالاها به منظور حفظ آرامش بازار و جلوگیری از کم‌فروشی و گرانفروشی، در کنار حمایت از تولیدکنندگان با هدف مهار تورم مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در خطبه‌های نماز عیدفطر در مصلای سمنان افزود: نوسان قیمت کالا در چند مغازه در یک خیابان شایسته نیست و نظارت موثر لازمه جلوگیری از این مسایل است.

وی اضافه کرد: حمایت و درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی و تسهیلاتی برای تولیدکنندگان به منظور افزایش تولید و مهار تورم بیش از پیش مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی از جمله وظایف آحاد جامعه در تحقق شعار سال و حمایت از تولید است که باید مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: استفاده بهینه از منابع و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی، و اهتمام در برقراری عدالت در بین آحاد جامعه، از جمله موارد مورد توجه دولت سیزدهم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: مهار تورم با نظارت بر بازار و حمایت از تولید محقق شود

امام جمعه سمنان با تاکید بر مدیریت مصرف، افزود: مصرف‌گرایی آفت تولید است و انتظار می‌رود آحاد جامعه با پرهیز از تجمل‌گرایی، در مصرف بهینه انرژی اهتمام ورزند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه به دنبال رفع مشکلات جامعه است و نباید این تلاش‌ها نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه محبت اجتماعی، افزود: رفتار و سیره پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) در جامعه الگو باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید و توصیه بر رعایت تقوا، افزود: تقوا مسیر رسیدن به کمال و سعادت را هموار می‌کند و موجب عاقبت‌به‌خیری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: ماه رمضان فرصتی برای انسان‌سازی و تقویت زهد و پارسایی در سرشت آدمی بود و امید است توفیق یابیم در دیگر روزهای سال با یاری خداوند در مسیر سعادت گام برداریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha