۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85088955
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سرمایه گذاری در لرستان یک ظرفیت و فرصت ارزشمند است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: سرمایه گذاری بین المللی در استان لرستان یک ظرفیت ارزشمند و یک فرصت مغتنم برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش ایرنا، "فرهاد زیویار" پنجشنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی استان، با اشاره به تاکید معاون محترم وزیر کشور در خصوص سرمایه گذاری بین المللی در همه استان ها اظهار کرد: سرمایه گذاری در استان لرستان یک ظرفیت بوده که در این خصوص قرار است در قالب نمایشگاهی از سرمایه گذاران خارجی دعوت شود که این را هم به عنوان یک فرصت ارزشمند در نظر می گیریم.

وی افزود: در این جلسه گزارش عملکرد سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ در بخش تملک دارایی و بخش جاری بررسی شد و توضیحات لازم توسط رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه گردید.

استاندار لرستان بیان کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی، طرح جامع شهر فیروزآباد شهرستان سلسله و طرح جامع شهر کوهدشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که این طرح از جانب کارگروه ذیربط از مدتی قبل آماده شده بود و فاصله زمانی زیادی مابین جلسه کارگروه و جلسه شورای برنامه ریزی به وجود آمده بود و از طرفی تغییراتی هم در شرایط آن شهرها به وجود آمده بود لذا طرح مذکور به کارگروه مربوطه جهت بررسی مجدد ارجاع داده شد تا پس از آن در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha