۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰
کد خبر: 84824374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شرایط سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شرایط لازم برای فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این استان فراهم است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در تهران اظهار کرد: بخشی از طرح های حوزه اقتصادی استان به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده که نیازمند پیگیری برای راه اندازی دوباره هستند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار مناسبی که در حوزه های مختلف لرستان وجود دارد زمینه حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت و توانمند برای به نتیجه رساندن طرحهای اقتصادی استان کاملاً آماده است، پیگیری‌های لازم در این زمینه ضروری است.

وی بیان کرد: عمده موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت در زمینه صنایع معدنی، پایین دست و تکمیلی پتروشیمی و همچنین نیروگاه های خورشیدی می‌باشد که با توجه به ظرفیت‌های موجود، شرایط انجام فعالیت های اقتصادی در لرستان به خوبی فراهم است.

زیویار گفت: هیات متشکل از کارشناسان هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در اولین فرصت برای بررسی وضعیت و فراهم سازی شرایط حضور این هلدینگ، وارد لرستان خواهند شد.

وی افزود: نشست با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در ادامه پیگیری های مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و با هدف جلب مشارکت سرمایه گذاران توانمند در طرح های اقتصادی استان صورت گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha