ادارات در اسکان مسافران نوروزی، آموزش و پرورش کنگاور را حمایت کنند

کرمانشاه – ایرنا – فرماندار کنگاور گفت: دستگاه‌های اجرایی آنطور که در شان مسافران نوروزی است، از آموزش و پرورش پشتیبانی کنند.

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگاور، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: همه ما به آموزش و پرورش مدیونیم و باید تا جایی که امکان دارد این نهاد را در توسعه داده و در تقویت تجهیزات و امکانات برای استقبال از مهمانان نوروزی کمک کنیم.

وی با اشاره به همزمانی بهار قرآن و طبیعت، تاکید کرد: در اجرای برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان باید اقدامات نوآورانه و مبتکرانه انجام شود تا دلنشین ترین و بیاد ماندنی ترین ماه مبارک رمضان و نوروز را داشته باشیم.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه این شهرستان با داشتن مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری در فصل نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور خواهد بود، اظهار داشت: آماده سازی مدارس در یک بازه زمانی کوتاه برای استقبال از مسافران نوروزی ستودنی است.

ادارات در اسکان مسافران نوروزی، آموزش و پرورش کنگاور را حمایت کنند

او خاطرنشان کرد: در مرکز شبانه روزی ستاد اسکان در دبستان والفجر باید افراد مجرب و پای کار به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران نوروزی باشند.

الماسی گفت: مهمان نوازی جزو خصلت های مردم کنگاور در طول تاریخ بوده است که خادمان آنان باید با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان پذیرای مسافران نوروزی باشند.

ستاد اسکان شهرستان کنگاور آماده پذیرایی و اسکان روزانه ۱۰۰۰ مسافر از نقاط مختلف کشور خواهد بود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha