۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85033609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زورخانه الغدیر اردستان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

کاشان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت:طرح نیمه تمام زورخانه الغدیر اردستان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، جواد محمدی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی اردستان در جمع خبرنگاران افزود: زورخانه الغدیر اردستان در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال ساخت است ، عملیات اجرایی ساخت آن سال ۱۳۸۶ آغاز شده و از طرح های مهم نیمه تمام ورزشی این شهرستان است.

وی اظهار کرد:این زورخانه قرار است به همت خیران ورزشیار استان اصفهان تا یک سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان بیان کرد:برنامه ریزی برای مرمت وبازسازی ۳ سالن ورزشی شهرستان‌ نیز در حال انجام است که‌ با کمک و همکاری خیران ورزشیار استان اجرایی خواهد شد.

محمدی گفت: شهرستان اردستان از خیران بزرگی در زمینه ، مدرسه سازی، بهداشت و درمان، مسکن، تهیه جهیزیه و غیره برخوردار است که تا کنون خانه کشتی اردستان و استخر شنای شهدای شهراب شهر زواره را تکمیل کرده اند.
وی اظهار کرد: استخر شنای اردستان از سال ۱۳۹۸ تا کنون در حال بهسازی و تعطیل است، راه اندازی آن از مطالبه های مردم است،باپیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ، اعتبار آن پیش بینی شده و ما در اداره کل ورزش و جوانان پیگیر مبادله موافقتنامه آن هستیم که به محض انجام این‌کار،بازگشایی می شود.

۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته پهلوانی و زورخانه ای در اردستان فعالیت می کنند
فرماندار اردستان هم گفت: ۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته پهلوانی و زورخانه ای در این شهرستان فعالیت دارند و تکمیل زورخانه الغدیر مهم ترین نیاز زیرساختی برای این رشته ورزشی است.
سید محمد هادی احمدی طبا زواره افزود: ورزش یکی از موضوع های اصلی شهرستان است و سرانه ورزشی خوبی در منطقه وجود دارد.
وی اظهار کرد: سه مجموعه زورخانه ای در شهرستان وجود دارد و جوانان دهه هشتادی و دهه نودی در این واحد ها به ورزش می پردازند.
فرماندار اردستان بیان کرد: امیدواریم با کمک خیران استان و شهرستان دیگر طرح های نیمه کاره عامل المنفعه موجود در منطقه تکمیل و به بهره برداری برسد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha