۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84097932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح ورزشی در زواره اردستان به بهره‌برداری رسید

کاشان- ایرنا- ۲ طرح ورزشی شامل زورخانه شهدای شهراب و ساختمان اداره ورزش و جوانان زواره از توابع اردستان همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) در آیینی با حضور رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و جمعی از مسئولان استان اصفهان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان روز سه‌شنبه در این آیین بیان کرد: برای ساختمان جدید اداری اداره ورزش و جوانان زواره با زیربنای ۱۲۰مترمربع و زورخانه شهدای شهراب با زیربنای ۳۶۰ مترمربع در مدت هشت ماه در مجموع از سوی نیکوکار محترم افزون بر ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

سید محمد طباطبائی، به ساخت سالن کشتی شهدای شهراب در اردستان و کمک برای تکمیل استخر شنای زواره از سوی این فرد نیکوکار اشاره کرد و افزود: مجموع اعتبارهایی که برای ساخت یا تکمیل طرح‌های ورزشی از سوی دکتر شهرابی در این شهرستان هزینه شده است، به بیش از ۵۵ میلیارد ریال می‌رسد.

وی همچنین گفت: مبلغ ۴۰ میلیارد ریال با پیگیری نماینده اردستان در مجلس از محل اعتبارهای ملی و ارزش افزوده برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است که امید می‌رود با تخصیص مناسب این اعتبارها، شاهد تکمیل طرح‌ها باشیم.

پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور، نزدیک به ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کردند.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha