۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85028178
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قرارداد بهسازی آزادراه زنجان- قزوین به مبلغ ۳۵۲ میلیارد تومان منعقد شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای بهسازی و لکه گیری آسفالت آزادراه زنجان- قزوین در حوزه استحفاظی استان قراردادی به مبلغ ۳۵۲ میلیارد تومان منعقد شد.

جعفر قزوینیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت سال آینده آغاز می شود و طی دوسال به پایان می‌رسد، افزود: ۱۰۵ کیلومتر از لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان - قزوین توسط شرکت‌ ذی صلاح انجام می شود که با انعقاد این قرارداد، عمده مشکلات این محور حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: بالاترین استاندارد مسیرهای استان مربوط به آزادراه زنجان- قزوین با ۶ خط تردد است که متاسفانه بیشترین آمار تصادفات و فوتی‌ها را نیز در استان دارد.

به گفته این مسوول، این میزان تصادف در حالی است که در این مسیر تصادف رخ به رخ وجود ندارد و تابلو و علایم نیز در آن نصب شده است.

وی به ظرفیت های جاده ای استان اشاره کرد و گفت: مساحت آزادراه و بزرگراه استان زنجان به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۳ کیلومتر بوده که در مجموع با توجه به رشد ترافیک، میزان تصادفات کاهش یافته است.

قزوینیان خاطرنشان کرد:باید توجه داشت تعریض و ارتقای جاده منجر به کاهش تصادفات نخواهد شد و ضروری است مواردی نظیر دقت راننده افزایش یابد چرا که این مهم در بروز یا جلوگیری از تصادف تاثیرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha