۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85112521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ میلیارد تومان برای لکه‌گیری هندسی آزادراه زنجان- قزوین اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای اجرای لکه‌گیری آزادراه زنجان-قزوین به‌روش هندسی با توجه به دوام و عمر طولانی این نوع عملیات، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

جعفر قزوینیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولویت این اداره کل، اجرای عملیات در بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها استان است که این مهم از کیلومتر ۳۵ آزادراه زنجان - قزوین آغاز شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس بخشی از این پروژه تا کیلومتر ۲۹ تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام است.

به گفته این مسوول ادامه داد: با اجرای این عملیات ضمن رفع خرابی‌های موجود از پیشرفت خرابی‌ها به لایه‌های‌ زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و روکش مناسبی به‌وجود خواهد آمد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۶ کیلومتر از مسیر به طور متوسط روزانه با ۵۰۰ تن قیر لکه‌گیری شده و با پیگیری‌های انجام گرفته حداکثر تا سه ماه آینده پروژه به پایان می‌رسد.

قزوینیان افزود: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقای وضعیت شبکه راه‌های ارتباطی استان است که این امر به لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای دسترسی به کیفیت مطلوب آسفالت در این محورها، از روش لکه‌گیری هندسی که دارای تراکم‌پذیری بالای ۱۰۰ درصد، پخش آسفالت در یک طراز صاف و منطبق با سطح جاده، ضخامت مناسب و قابل قبول و قیرپاشی با دقت بالا است، استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha