۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85007990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۴طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی اصفهان آماده افتتاح است

کاشان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:این شرکت در ایام الله دهه مبارک فجر ۴۴ طرح صنعتی با اعتبار هفت هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال در استان راه‌اندازی و افتتاح می کند.

به گزار ایرنا،رسول سواری روز سه شنبه در حاشیه نشست بررسی مشکل شهرک های صنعتی کاشان در جمع خبرنگاران افزود: ۱۵ درصد این طرح ها مربوط به شهرستان کاشان است و در شهرک امیرکبیر کاشان طرح آب رسانی از خط انتقال شبکه توزیع و منابع آبی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بیان کرد:ساماندهی میدان ورودی شهرک امیرکبیر،فیبر نوری،شبکه های تکمیلی آب و برق و غیره در شهرک صنعتی امیر کبیر کاشان به بهره برداری می رسد.

سواری گفت:در حال حاضر هشت هزار نفر به طور مستقیم در شهرک امیرکبیر کاشان اشتغال دارند و با با بهره برداری طرح های دهه مبارک فجر، ۲ هزار شغل دیگر در این شهرک صنعتی ایجاد می شود.

وی افزود: در شهرک های صنعتی استان اصفهان ۴۲۰ پلاک ثبتی زمین را برای واگذاری به شرکت های دانش بنیان در شهرک های برخوردار استان در نظر گرفته ایم و شرکت های دانش بنیانی که امکان استقرار در شهرک های صنعتی را داشته باشند پذیرای حضور آنها در شهرک های صنعتی هستیم و تسهیلات ویژه برای واگذاری زمین در نظر گرفته ایم.

وی اظهار کرد:همچنین پرداخت مبلغ نقدی با اقساط ۶۰ ماهه برای واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته ایم.

بازدید از طرح آب رسانی به فاز توسعه شهرک صنعتی امیرکبیر و ساماندهی میدان ورودی شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان، گازرسانی به فاز توسعه شهرک صنعتی قمصر و گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل از برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به شهرستان کاشان و آران و بیدگل است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha