۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84925363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درویش: باید حق از دست رفته ملت و هواداران را به خزانه باشگاه پرسپولیس بازگردانیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به پرونده شکایت رادووشویج گفت: اسناد جدیدی داریم که ارائه خواهیم کرد تا از حق از دست رفته ملت و هواداران دفاع کنیم.

به گزارش ایرنا؛ رضا درویش عصر پنجشنبه در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ابتدا شهادت هموطنانی که مظلومانه توسط دژخیمان ملحد به شهادت رسیدند را تسلیت می‌گویم. از درگاه حضرت حق صبر و شکیبایی بازماندگان‌شان را خواستارم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: فکر می کنم ظرف یکی دو هفته آینده زمان رسیدگی به پرونده رادوشوویچ است. اسناد جدیدی که داریم که پولش قبلاً پرداخت شده و او منکر بود را باید به سوئیس ببریم. ضمن اینکه قانون می‌گوید اگر هنگامی که قرارداد دارد با باشگاه دیگری وارد قرارداد شده باشد بدون شک از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. به دنبال این هستیم که این حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه باشگاه برگردانیم.

وی درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس تصریح کرد: هنوز مشخص نیست. دو سه گزینه به ما پیشنهاد شده است. ابتدا شرایط را با گل محمدی بررسی می‌کنیم و سپس تصمیم گیری می‌شود.

درویش در خصوص صحبت‌های مالی ابتدای فصل برای جذب برخی بازیکنان گفت: موضوع این است که از من پرسیده شد آیا همه را جذب کردید گفتم نه؛ چون در حد خودمان خرج می‌کنیم. ما طبق استانداردهای خودمان خرج کردیم. یک بازیکن را حاضر بودیم چهار پنج میلیارد بدهیم اما گفت به من ۱۵ میلیارد می‌دهند.

او درباره مشکل بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس یادآور شد: همه حساب‌هایمان بسته است. حدود ۳۰ درصد حداقل پول داده و این روند را امیدواریم ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha