۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84925412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبیری : مشکل مالکیت پرسپولیس به زودی حل می‌شود/تیم بانوان تشکیل خواهیم داد

تهران- ایرنا- عضو هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با تلاش‌های وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی، مشکل مالکیت باشگاه به‌زودی حل می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد: بازی خوبی بود و اگر هواداران بودند، بازی بهتری می‌شد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و مهم گرفتن ۳ امتیاز بود و با صدرنشینی به تعطیلات می‌رویم که از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با اوضاع مدیریتی باشگاه پرسپولیس افزود: وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد، همه ارکان باشگاه وظایف خود را انجام می‌دهند. ما یک هیئت مدیره منسجم و بدون حاشیه داریم که هر کسی وظیفه خودش را انجام می‌دهد. درویش و معاونانش وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: تیم ما بهترین تیم ایران و یکی از بهترین‌های آسیاست و حضور در صدر جدول این شایستگی را ثابت می‌کند. همه بازیکنان و گل‌محمدی با غیرت‌ مردانه تلاش می‌کنند تا هواداران که به دنبال قهرمانی هستند، یکی از بی‌حاشیه‌ترین پرسپولیس‌هایی را ببینند که قهرمان ایران می‌شود.

وی درباره پرونده رادوشوویچ خاطرنشان کرد: در بخش مدیریتی این قضیه در حال پیگیری است و از نظر حقوقی در جریان نیستم. پرونده در CAS در جریان است و نمایندگان ما هم هجدهم ماه جاری به CAS می‌روند و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

خبیری درباره پرداخت پاداش بازی با ملوان تصریح کرد: بحث پرداخت پاداش‌ها با نظم خاصی انجام می‌شود و در بازی‌هایی که تیم برنده می‌شویم، حق بازیکنان است که این پاداش را بگیرند زیرا هواداران را خوشحال می‌کنند.

عضو هیان مدیره پرسپولیس درباره سمت جدیدش گفت: هنوز اجرایی نشده اما یک پیشنهادی را وزارت ورزش و معاونت حقوقی آن‌ و وزارت دادگستری داده‌اند که مثل بقیه بخش‌های قضایی که دادگاه تخصصی دارد، شورای حل اختلاف در ورزش هم تشکیل شود و پرونده‌هایی که قرار است دادگاهی شود، قبلش در شورای حل اختلاف مطرح و سپس حل شود.

خبیری گفت: ایده خوبی است که وزارت ورزش و وزارت دادگستری از آن استقبال کردند و پیشکسوتان در دادگاه‌ها دنبال حق و حقوق خود نخواهند بود و در این شورای حل اختلاف‌ها که دو شعبه هم خواهد بود، حل و فصل شود. محبت کردند که من را هم به عنوان یکی از اعضای این شورا انتخاب کردند.

وی درباره خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درویش توضیحات لازم را داد. ما الزاما نباید مالک استادیوم باشیم و آن قراردادی که با ورزشگاه آزادی داریم و به AFC نشان می‌دهیم، از نظر آن‌ها مورد قبول است.

وی تاکید کرد: وزیر ورزش به ما توصیه کردکه این اتفاق رخ دهد و کل هیات مدیره و مدیرعامل با این موضوع موافق هستند و در برنامه‌های سال آینده ما خواهد بود. اگر قرار است تیمی را تشکیل دهیم، باید درخور نام پرسپولیس باشد. موضوع خصوصی‌سازی انجام شده و من در این ۲۵ سالی که در ورزش هستم، در همه دولت‌ها اعلام می‌شد اما وزارت ورزش این دوره این شعار را عملی کرد و استارت کار آن خورده است. برای سال آینده چند بلوک واگذار می‌شود و رییس سازمان خصوصی تلاش زیادی کردند و در ماه‌های آینده بحث مالکیت حل می‌شود.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha