۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84925384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویرا: باید از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم؛ گل نخوردن اتفاق خوبی است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در تعطیلات لیگ روی بازیکنان کار کنیم تا به شرایط فیزیکی و تاکتیکی بهتری برسند.

به گزارش ایرنا؛ اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان، اظهار داشت: همانگونه که قبلا گفتم بازی آسانی در لیگ امسال وجود ندارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود. نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم اما گلی نزدیم. در نیمه دوم با خروج کمال نفرات بیشتری در ۱۸ قدم داشتیم و در نهایت روی یک ارسال به گل رسیدیم.

وی گفت: اگر با همین رویه جلو برویم قهرمان می‌شویم اما قبل از بازی نمی‌توانیم نتیجه را انتخاب کنیم‌ که یک بر صفر می بریم یا دو بر صفر، اما گل نخوردن می‌تواند خوب باشد.

ویرا ابراز داشت: چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنیم استراحت ذهنی و بدنی است‌. بهتر است بازیکنان با  آرامش کنار خانواده و دوستانشان اوقات خوش و آرامی داشته باشند. پس از جام‌جهانی در لیگ و جام حذفی بازی‌های سختی خواهیم داشت و باید از لحاظ فیزیکی، جسمی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم.

ویرا درباره اردوی خارجی تیمش گفت: درباره این موضوع صحبت می‌کنیم و هیچ چیز قطعی نیست اما خیلی خوب است بازیکنان در یک اردوی خارجی ۱۱-۱۲ روز کنار هم باشند تا در یک شرایط خوب تمرین کرده و وضعیت بهتری به دست آوریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha