رسانه صهیونیست: «جنین» بزرگتر از تشکیلات خودگردان و دستگاههای امنیتی آن است

تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی با اشاره به تلاش های بی فایده تشکیلات خودگردان فلسطین برای به دست گرفتن کنترل اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن نوشت که جنین بزرگ تر از تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن است.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی صهیونیستی "کان" امروز دوشنبه در گزارشی گفت: اتفاقات ماه های اخیر ثابت کرد که جنین بزرگ تر و قوی تر از تشکیلات خودگردان فلسطین و دستگاه های امنیتی آن است؛ تشکیلاتی که با همکاری ارتش اسرائیل نتوانست بر آن منطقه سیطره داشته باشد.

این گزارش افزود: تشکیلات خودگردان فلسطین چند ماه قبل تلاش کرد که سلطه خود بر شهر جنین را بازپس گیرد و با موافقت تل آویو برنامه های نظامی را آماده و نیروهایی از مناطق دیگر مانند الخلیل، رام الله و قلقیلیه را به این منطقه آورد تا یک عملیات نظامی فراگیر انجام دهد.

این رسانه صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در روز روشن وارد اردوگاه جنین شدند اما در فاصله پنجاه متری با عملیات تیراندازی و پرتاب سنگ (مبارزان فلسطینی) مواجه شدند؛ همانند چیزی که در قبال ارتش اسرائیل درحال رخ دادن است.

در ادامه این گزارش آمده است که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تمام تلاش خود را به کار گرفت تا کنترل جنین را باز پس گیرد و ‌در این راستا تمام فرماندهان نظامی خود در دستگاه های امنیتی را تغییر داد اما تلاش های او بی فایده بود.

در این مطلب آمده است: آن زمان بود که تشکیلات خودگردان فلسطین فهمید که جنین بزرگ تر از این تشکیلات و دستگاه های امنیتی آن است.

پیش از این شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که در ماه سپتامبر گذشته، ۷۵ مورد تیراندازی توسط مبارزان فلسطینی به سمت صهیونیست‌ها گزارش شده است.

در این گزارش همچنین آمده است که فلسطینیان ۳۴ بمب دست‌ساز را هم در ماه سپتامبر برای هدف قرار دادن صهیونیست‌ها منفجر کردند.

شبکه مذکور این عملیات‌ها را یک انتفاضه جدید فلسطینی خوانده است.

در همین راستا، شامگاه پنجشنبه نیز خودروهای شهرک‌نشینان در منطقه الخلیل در جنوب کرانه باختری هدف گلوله مبارزان فلسطینی قرار گرفت.

کانال چهارده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که ارتش این رژیم، تیراندازی به سمت خودروهای صهیونیست‌ها را تأیید کرده است.

منابع صهیونیستی اعلام می کنند که دستگاه های امنیتی این رژیم نگران گسترش عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن و کشیده شدن آن به درون اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ هستند.

پیش از این سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس گفت که تیراندازی مکرر در نقاط مختلف کرانه باختری رود اردن به علت اقتدار روزافزون مردم فلسطین است.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن، حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبه‌رو هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha