۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84902902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی تل آویو از گسترش عملیات مقاومت به اراضی اشغالی

تهران-ایرنا- منابع صهیونیستی اعلام کردند که دستگاه های امنیتی این رژیم نگران گسترش عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن و کشیده شدن آن به درون اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ هستند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فلسطینی "سما" امروز دوشنبه در گزارشی نوشت: در سایه ترس و نگرانی مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از گسترش عملیات تیراندازی در مناطق شمالی کرانه باختری و رسیدن آن به داخل «خط سبز» (خط جدا کننده اراضی اشغالی سال ۱۹۶۷ میلادی از اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸)، پلیس رژیم صهیونیستی نیروها و عناصر خود در شهرها و روستاهای «سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸» را تقویت کرده است.

رسانه های صهیونیستی با اشاره به احتمال کشیده شدن عملیات تیراندازی از شمال کرانه باختری به داخل «خط سبز» تاکید کردند که صهیونیست ها نگران اقدامات نیروهای مقاومت و انجام عملیات در داخل شهرهای صهیونیستی هستند؛ نیروهایی که اکنون در شمال کرانه باختری به ویژه شهرهای جنین و نابلس درحال انجام عملیات هستند.

یک خبرنگار صهیونیست خاطرنشان کرد که دستگاه های امنیتی این رژیم راه حل های زیادی برای برخورد با چنین عملیاتی ندارند.

وی تاکید کرد که با توجه به افزایش تنش ها در بیت المقدس، پلیس رژیم صهیونیستی استقرار نیروهای خود در این شهر را تقویت کرده است.

این خبرنگار صهیونیست گفت که عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی تلاش می کنند که در مدت موسوم به «یوم الغفران» و «عیدالعرش» که هفته آینده است، از انجام عملیات تیراندازی مبارزان فلسطینی ممانعت کنند.

پیش از این سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس گفت که تیراندازی مکرر در نقاط مختلف کرانه باختری رود اردن به علت اقتدار روزافزون مردم فلسطین است.

عبداللطیف القانوع در سخنرانی مطبوعاتی همچنین حمله گروه مبارزان فلسطینی به نام «عرین الأسود» به نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست را تبریک گفت.

این مقام حماس همچنین خواستار گسترش حمایت از مبارزان در کرانه باختری شد.

نیروهای مقاومت فلسطین یکشنبه شب به سوی نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان در نزدیکی شهرک‌ صهیونیست نشین "ایتمار" در جنوب شرق شهر نابلس آتش‌ گشودند.

براساس این گزارش، در این تیراندازی یک نظامی صهیونیست به شدت زخمی شد.

این منابع گزارش دادند که «یوسی دغان» رئیس شورای شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری که در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ایتمار» بوده نیز هدف تیراندازی قرار گرفته است.

سخنان القانوع پس از آن بیان می شود که رسانه های صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که در ماه گذشته میلادی سپتامبر(شهریور/مهر) ۷۵ مورد تیراندازی توسط مبارزان فلسطینی به سمت صهیونیست‌ها ثبت شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha