۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84902471
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در جنین+فیلم

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای فلسطین عصر امروز (یکشنبه) از حمله نیروهای مقاومت به نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرکی در جنین خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که گروهی از نیروهای آن با انجام عملیاتی نظامیان صهیونیستی مستقر در شهرک «ترسله» در جنوب جنین را هدف قرار دادند.
در همین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که در حمله فلسطینی‌ها به یک گروه نظامی رژیم اشغالگر در نزدیکی شهرک ؛ایتمار؛ در نابلس یک نظامی اشغالگر مجروح شد.
این رسانه‌ها از حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی در سه منطقه در نزدیکی نابلس در عصر امروز خبر دادند.
برپایه این گزارش، در یکی از این حملات خودروی "یوسی دغان"، رئیس شورای شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری هدف قرار گرفته و در این حمله یک نظامی صهیونیست مجروح شده است.
شرایط این روزهای سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه شده و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می دهند و همین امر شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha