۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 84884114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: ۸۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران وارد کشور می شوند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها موج اصلی برگشت زائران در حال آغاز شدن است، گفت: ۸۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران وارد کشور می شوند.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای سهولت در تردد زائران از نظر اسکان، استراحت، تغذیه و تردد در زمان برگشت در پایانه مرزی مهران فراهم است.

وی افزود: در دیدارهای چهره به چهره که امروز در پایانه مرزی مهران با زائران داشتیم از وضعیت خدمات رسانی ابراز رضایت داشتند و این روند با تلاش جهادی همه اعضای ستاد اعضای اربعین استان تا برگشت کامل زوار عزیز از مرز ادامه خواهد داشت.

استاندار ایلام بیان کرد: به راهداری تاکید شده است که در اسرع وقت زمینه تهیه ناوگان حمل و نقل لازم جهت تردد زائران به استان های مبدا خود فراهم شود و در این راستا هم اکنون نشست ستاد اربعین با حضور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در پایانه مرزی مهران در حال برگزاری است.

بهرام نیا با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی زائران در پایانه مرزی مهران وجود ندارد، گفت: در بازدیدهای میدانی از پایانه مسافربری، ناوگان حمل و نقل به تعداد لازم جهت جابجایی زائران وجود دارد که در این بازیدها تنها استان همدان با کمبود اتوبوس مواجه بود که با رایزنی های لازم ۳۰ دستگاه اتوبوس هم اکنون در ۳۰۰ کیلومتری مهران به سمت مرز هستند.

وی در خصوص وضعیت خروج زائران در مرز هم گفت: امروز خروج زائران با آرامش بیشتری دنبال می شود و تلاش داریم تا وضعیت بهتر شود.

استاندار ایلام با اشاره به گرمای شدید در مهران هم گفت: با توجه به کمبود امکانات و نبود وسیله نقلیه برای جابجایی سریع زائران این موضوع سبب شد تا ما زائران را با مدیریت به سمت مرز عبور دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha