سانحه رانندگی محور مهاباد - بوکان یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت

مهاباد - ایرنا - وقوع یک حادثه رانندگی در محور بوکان به مهاباد ( جاده برهان) در جنوب آذربایجان غربی موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر شد.

مسوول مرکز فوریت های پزشکی بوکان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه شب گذشته در محور بوکان به مهاباد و در نزدیکی روستای «اخته تر» و بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو پارس روی داد.

سید طه قاسمی افزود: در این سانحه، راننده خودرو پراید که یک جوان ۲۸ ساله بود در دم جان خود را از دست داد و چهار نفر از سرنشینان آن که شامل یک زن و سه کودک بودند، نیز زخمی شدند که جال یکی از این کودکان وخیم است.

وی اضافه کرد: ۲ نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس نیز در این حادثه زخمی شدند که همگی مجروحان این حادثه بلافاصله با تلاش امدادگران این مرکز به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انتقال داده شدند.

مسوول مرکز فوریت های پزشکی بوکان ادامه داد: علت این سانحه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌ دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این جاده همواره شاهد حوادث رانندگی متعددی است که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مسافران می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha