نماینده کرمانشاه: موضوع تیم فوتبال راهیان از طریق وزارت ورزش قابل پیگیری است

کرمانشاه - ایرنا - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: موضوع بازگشت دوباره تیم فوتبال راهیان کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از طریق وزرات ورزش و جوانان و وزیر و معاونان مربوطه قابل پیگیری بوده و در صورت درخواست مسئولان باشگاه حتما انجام می‌شود.

«محمد رشیدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بحث حضور دوباره نماینده فوتبال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور یکی دو سالی است که مطرح شده و مسئولان و نمایندگان استان کرمانشاه نیز از آن حمایت می کنند.

وی ادامه داد: در این میان بنده به عنوان یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه کاملا مشتاق حضور دوباره راهیان در مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور بوده و آماده هستم تا رایزنی های لازم را با مسئولان مربوطه برای تحقق این مهم انجام دهم.

رشیدی تصریح کرد: حتی این آمادگی وجود دارد که موضوع بازگشت راهیان از طریق وزارت ورزش و جوانان و وزیر و معاونان وی دنبال شود تا ان شاالله شاهد احقاق حق تیم فوتبال راهیان باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مساله ای که اینجا قابل طرح است پیگیری و سماجت مسئولان و شخص مدیرعامل باشگاه راهیان است که به صورت جدی از نمایندگان و مسئولان استان بخواهد که در فرصت باقیمانده همه توان و تلاش خود را برای بازگشت دوباره این تیم به مسابقات بگذارند تا آن ها نیز پیگیری های لازم را با اشتقیاق بیشتری انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان همه تلاش دارند که تا جایی که امکان پذیر است مشکلات مردم و تیم های ورزشی استان را مرتفع کنند و در این میان فوتبال با توجه به تاثیرگذاری بالایی که دارد می تواند زمینه خوبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در استان ایجاد کند.

رشیدی در پایان و با تاکید بر اینکه وی آماده پیگیری وضعیت بازگشت راهیان به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در فصل آینده است، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه نیز به صورت جدی تر مطالبات خود را مطرح و زمینه بازگشت تیمشان به مسابقات را فراهم کنند.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به لیگ دسته دو سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ - ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

با این حال فدراسیون فوتبال در تخلفی آشکار امسال نیز مانع از حضور راهیان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور شد تا موظف به پرداخت خسارت چند میلیارد تومانی به این باشگاه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha