۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84713365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ سرمایه‌گذار پارسال در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سال گذشته ۲۰۰ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی و دریافت زمین با این شرکت قرارداد منعقد کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، رضا صفاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در همین راستا، ۲۰۱ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی در سال گذشته به گروه های متقاضی سرمایه گذاری واگذار شده که این نشان از عزم دولت و مسئولان اجرایی استان در حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رونق تولید و توسعه صادرات است. 

وی تصریح کرد:  با راه اندازی طرح های مربوط به این تعداد سرمایه گذار زمینه اشتغال هشت هزار و ۲۳۹ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فراهم می شود.

صفاری، میزان سرمایه گذاری در این واحدهای صنعتی را هفت هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین بیشترین واگذاری اراضی صنعتی را به ترتیب در شهرکهای صنعتی خرمدشت، حکیمیه و لیا عنوان کرد.

 این مسوول همچنین از برنامه ریزی این شرکت برای واگذاری ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری در سال تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین خبر داد و گفت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و طبق برنامه عملیاتی و شاخص های مصوب جذب ۱۴۵ سرمایه گذاری داخلی و خارجی در دستور کار این شرکت می باشد. 

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha