۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84703591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تن کود شیمیایی قاچاق در مهاباد کشف شد

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84703591
۲ تن کود شیمیایی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۲ تن انواع کود شیمیایی قاچاق با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ سردار علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه دارلک این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متوقف شده ۲ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ علیزاده تاکید کرد: کشاورزان در امر خرید سموم و کود به خصوص کود مایع باید از فروشندگی‌های مجاز مورد اعتماد و دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی خرید کنند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند.

وی از شهروندان خواست در اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما شهروندان از عملیات پلیس است.

به گزارش ایرنا، مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۲۰ تن انواع سموم و کودشیمیایی کشاورزی غیرمجاز، تقلبی و قاچاق در مهاباد با گزارش‌های مردمی و همکاری نیروی انتطامی کشف و ضبط شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha