مشترکان برق آذربایجان‌غربی از ۵ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مشترکانی که از طریق اپلیکیشن برق من بازه مصرف برق (پله مصرف) خود را برای ماه بعد درست تعیین کنند، می‌توانند از پنج درصد تخفیف استفاده کنند.

اکبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف اطلاع مشترکان از میزان مصرف و ایجاد زمینه اصلاح مصرف برق، ساز و کار لازم به نحوی طراحی و اجرا شده که مشترکان، امکان پیش بینی و انتخاب پله مصرفی خود را داشته باشند و برای مشترکانی که سطح مصرف انتخابی خود را مراعات نمایند، ۵ درصد تشویق اعمال می‌شود.

وی با اشاره به ساز و کارهای طراحی شده در این باره اضافه کرد: پیش بینی شده  چنانکه مشترک پیش از آغاز ماه، پله مصرف خود را انتخاب کرده و مصرف خود را در چارچوب پله انتخاب شده مدیریت کند همچنین انتخاب پله مصرفی کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال قبل باشد، از امتیاز تخفیف ۵ درصدی بر روی کل صورتحساب قبض بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اظهار کرد: انتخاب پله مصرف از طریق اپلیکیشن برق من ممکن است و مشترکان برق با ورود به سامانه برق من می توانند گزینه "انتخاب پله مصرف" را برگزیده و پله مصرفشان را انتخاب کنند.

حسن بگلو ادامه داد: در این رابطه مشترک می تواند با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم گیری کند.

به گزارش ایرنا، در فصول گرم سال ۱۹.۵ درصد از مشترکین خانگی در استان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و این گروه از مشترکین ۴۳.۶ درصد از کل مصرف خانگی را به خود اختصاص می‌دهند که در صورتی که این مشترکین در پیک بار سال آتی  الگوی مصرف را رعایت نکنند جریان انشعاب برق آن‌ها در فصول گرم جهت تامین برق سایر مشترکین قطع خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha