وزیر نیرو: چالش کم‌آبی گلستان با تخصیص بموقع اعتبار برطرف می‌شود

گرگان- ایرنا- وزیر نیرو تاکید کرد: چالش کم آبی در استان گلستان با تخصیص به موقع اعتبارات طبق زمانبندی معین برطرف می شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان گلستان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: برای رفع چالش کم آبی در شهرهای استان گلستان برنامه ریزی های لازم انجام شده است که طی یک برنامه مشخص طرح ها به جلو حرکت خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: کمبود آب در استان گلستان را می توان با مدیریت اصولی برطرف کرد و مدیران ملی دولت سیزدهم در کنار مدیران استانی و مردم برای توسعه این دیار تلاش خواهند کرد.
وزیر نیرو ظرفیت های اقتصادی و زیرساختی گلستان را بی‌نظیر توصیف  و اضافه کرد: به طور حتم دولت سیزدهم در کنار مدیران استانی برای آبادانی و اشتغال در این دیار تلاش می کند.
محرابیان اضافه کرد: شهرک های صنعتی در استان گلستان با مشکلات زیرساختی مواجه هستند که به طور حتم وزارت نیرو با تخصیص به موقع اعتبارات برای شکوفایی این ظرفیت ارزشمند اقتصادی تلاش خواهد کرد.
وی تصریح کرد: وزارت نیرو برای اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال آفرین با اجرای طرح های زیرساختی و تامین انرژی و آب در کنار فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران گلستانی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح امروز سیزدهم اسفند به همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرده است.
آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha