نماینده ولی فقیه در استان: دولت برای اشتغال پایدار در گلستان برنامه دارد

گرگان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت: دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش روزافزون آمار بیکاری در استان گلستان برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، شامگاه روز جمعه در نشست شورای اداری استان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان افزود: بیکاری جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی یکی از دغدغه های اصلی مسوولان در استان گلستان است که باید با عزم همگانی برای رفع این چالش تلاش شود.
وی خاطرنشان کرد: منابع خدادادی بکر و منحصر به فردی در گلستان وجود دارد که در سال های گذشته از این منابع برای توسعه این دیار استفاده نشده است اما باید دستگاه های اجرایی فرصت سوزی را کنار بگذارند و برای توسعه روزافزون این دیار تلاش کنند.
امام جمعه گرگان ادامه داد: ایده پردازی برای توسعه استان گلستان باید مورد توجه باشد و مسوولان دستگاه های اجرایی برای ایجاد تحول اساسی در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری و عمرانی برنامه ارائه دهند.
وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با تلاش های مستمری که دارد به طور حتم می تواند آمار بیکاری در گلستان را کاهش دهد و حمایت از ایده های اقتصادی و اشتغال آفرین دانش آموختگان دانشگاهی با جدیت در استان دنبال شود.  
نماینده ولی فقیه در استان گلستان اضافه کرد: عقب ماندگی های زیرساختی زیادی در حوزه مختلف از جمله انرژی و آب در استان وجود دارد که رفع این دغدغه ها عزم مسوولان را می طلبد.
به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح روز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.
آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha