استاندار: لازمه توسعه اقتصادی و گردشگری گلستان سرمایه‌گذاری است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: این استان تشنه سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی، گردشگری و زیرساختی است و به همین دلیل فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران پهن می کنیم.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه شامگاه روز جمعه در جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان افزود: در روز پرکار رییس جمهور به گلستان طرح ها و ایده های خوبی برای گره گشایی از مشکلات مردم این استان تببین شد که در ادامه با پیگیری های مدیران استانی و کشوری این طرح های مثبت در گام اجرایی قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: استان گلستان در زمان حاضر یک هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه با مشکل کم آبی مواجه است که در برنامه ریزی های کوتاه، میان و بلند مدت در نظر داریم این دغدغه بحق مردم این دیار را برطرف کنیم.
استاندار گلستان با بیان اینکه این دیار تشنه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری و اقتصادی، یادآور شد: برای حضور سرمایه گذاران در این دیار فرش قرمز پهن می کنیم و از مسوولان ملی می خواهیم که برای توسعه گلستان بیش از پیش در کنار ما باشند.
زنگانه اضافه کرد: در ماه های گذشته با عزم و رویکرد جهادی دولت سیزدهم برای شناسایی مشکلات مردم استان اقداماتی انجام شد و به طور حتم در ادامه مسیر هم برای رفع ۱۰۰ درصدی این نگرانی ها تدبیر می شود.
به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح روز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر و با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و نخبگان و اقشار مردم ، خیرین دیدار و در نشست شورای اداری استان شرکت کرده است.
آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha