۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت مراکز گردشگری جدید در نظر گرفته شد

گرگان- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان ساخت مراکز اقامتی گردشگری و بومگردی در کشور در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، سید عزت الله ضرغامی شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان گلستان باحضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان افزود: دولت برنامه های جامعی را برای توسعه گردشگری با رونق اقامتگاه های بومگردی در نظر گرفته است که به طور حتم در قالب ارائه تسهیلات و اتخاذ رویکردهای کارشناسی برای توسعه این بخش تلاش خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه های زیادی را با بانک های عامل برای اعطای تسهیلات گردشگری در ماه های گذشته منعقد کردیم که با عملیاتی شدن این طرح ها به طور حتم جهش خوبی در اقتصاد کشور به وجود می آید.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: به هیچ عنوان از زیرساخت های گردشگری  گلستان رضایت نداریم و باید برای توسعه این بخش از اقتصاد استان بیشتر کار کنیم و با وضع موجود نمی توان برای جذب گردشگر در این دیار اقدام کرد.
ضرغامی گفت: دولت برای توسعه اقتصادی در استان گلستان با اجرای طرح های گردشگری خود را مکلف می داند و از فعالان اقتصادی که قصد سرمایه گذاری در طرح های گردشگری این دیار را دارند، حمایت همه جانبه ای را انجام خواهد داد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح امروز سیزدهم اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.
دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از جمله برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان بوده است.
آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha