حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از امید به آینده انقلاب است

تهران - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی پیاده در شهرهای غیر قرمز و خودرویی در تهران نشان از روحیه شاد و امید به آینده انقلاب است.

سید مرتضی بختیاری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی در گذشت ۴۳ سال عمر انقلاب از هیچ توطئه و ترفندی علیه مردم و نظام مقس جمهوری اسلامی دریغ نکرده و تنها حضور پر رنگ مردم در صحنه های مختلف سبب خنثی شدن این ترفندها شده است.

وی گفت: امیدوارم در عرصه ورود به چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با خبرهای خوب برای مردم به خصوص اقشار محروم و نیازمند جامعه موجبات دلگرمی هر چه بیشتر مردم را فراهم آوریم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: به عنوان یک شهروند و عضو کوچکی از جامعه از دیگر مسولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهم از هیچ کوششی برای رفع محرومیت و رفع مشکلات نیازمندان دریغ نکنند.

بختیاری با تاکید بر اینکه خوشبختانه در بودجه سال ۱۴۰۱ تصمیمات خوبی برای کمک به اقشار ضعیف، نیازمند و افراد تحت پوشش گرفته شده است، گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای رفع محرومیت تصمیم گرفته شده اما هنوز مصوب نشده و در حال بررسی است.

براساس آمار و اطلاعات موجود، هم اکنون بیش از دو میلیون خانوار در قالب حدود ۵ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به افراد مستمری بگیر تحت پوشش، در قالب بیش از ۱۲۰ نوع خدمات ارائه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha