۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84606135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۷۵۰۰ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در ۹ ماه امسال، هفت هزار و ۴۹۶ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

ایرج مرندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت به منظور نظارت بر عملکرد بازار و کنترل فعالیت واحدها، ۱۲۳ هزار و ۲۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ارزش پرونده های تخلف تشکیل شده طی سال جاری در آذربایجان غربی سه هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال بوده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده در حوزه های تولیدی نیز  ۲۵ هزار و ۴۲۶ مورد با سه هزار و ۸۷ فقره پرونده به ارزش ۵۱۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت  بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در ۹ ماه نخست امسال سه هزار و ۶۷۱ مورد شکایات و گزارش های مردمی به ستاد خبری سازمان ارسال شده که از این تعداد، یک هزار و ۶۶۵ مورد متخلف، یک هزار و ۶۴۹ مورد غیر متخلف بوده و ۳۵۷ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

به گزارش ایرنا، روزانه صدها مورد بازرسی از اصناف و واحدهای تولیدی در آذربایجان غربی برای جلوگیری از بروز مشکل در بازار صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha