۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84456273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۸۴ هزار مورد بازرسی در آذربایجان‌غربی انجام شد

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال ۸۴ هزار و ۷۲۱ مورد بازرسی صنفی و غیر صنفی در این استان انجام شده است.

ایرج مرندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گفت: در این بازرسی ها، چهارهزار و ۳۲ فقره پرونده تخلفات صنفی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده ها بالغ بر ۹۱۹ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال بوده که جهت بررسی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع داده شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای سال جاری یک هزار و ۸۶۵ مورد شکایت مردمی نیز به ستاد خبری سازمان واصل شده که یک هزار و ۴۳۳ مورد تلفنی، ۲۹۴ مورد حضوری و ۱۳۸ مورد نیز به صورت کتبی بوده است.

مرندی افزود: پس از بررسی و رسیدگی به شکایات واصله مردمی ۷۹۸ مورد متخلف و ۸۴۳ مورد غیر متخلف شناخته شد که با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد شده و ۲۲۴ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

وی اضافه کرد: مردم آذربایجان غربی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، آن را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری با ستاد خبری سازمان در میان بگذارند تا در اولین و کمترین فرصت زمانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰۰ هزار واحد  صنفی در آذربایجان غربی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha