۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84594730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: دهیاران برنامه مدون داشته باشند

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: دهیاران این شهرستان برای پرداختن به مسایل و مشکلات و توسعه روستاهای خود نگاهی بلند با برنامه‌ریزی مناسب و مدون داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در نشست با دهیاران این شهرستان افزود: دهیاران در برنامه‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده، اولویت بندی و براساس نیازمندی‌های هر روستا اقدام کنند.

وی  گفت: باید برای گره گشایی از مشکلات روستائیان تمام توان خود را به کار گرفت و در رفع مشکلات مظلومان و محرومان و کسانی که فریاد رسی ندارند مجدانه و انقلابی کار و تلاش کرد.

صفری بیان کرد: نگاه راهبردی و برنامه‌ریزی در هر کدام از روستاهای شهرستان گناوه منطبق با ظرفیت‌های همان روستا باشد.

وی اظهارداشت: نظارت کامل بر پروژه‌ها و هزینه‌ها به طور جدی بررسی و  در کنار بیان مشکلات روستاها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر منطقه بیان شود.

صفری با اشاره به فرارسیدن حماسه  ۹ دی افزود: حماسه ۹ دی ادامه مسیر پیوند ناگسستنی ملت غیور ایران اسلامی با رهبری و ولایت بود.

فرماندارگناوه ادامه داد: در فتنه ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی در صدد ضربه به نظام و انقلاب بودند اما با درایت و نقش بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب و حضور ملت از این توطئه خطرناک به سلامت عبور کردیم.

وی با گرامیداشت دومین سالروز  شهادت شهید سردار سلیمانی گفت:  شهید سلیمانی برای همه اسوه و الگو است و راه نجات و اقتدار مظلومان و ستمدیدگان و آزادگان را با تکیه بر ایمان الهی و قدرت مردمی به عالم نشان داد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری  بوشهر گفت: رعایت توازن در توسعه روستاهای استان بوشهر که از خواسته‌های دولت انقلابی است بجد مورد توجه قرار دارد.

پرویز شعبانی افزود: نظارت دقیق و بازدید از پروژه‌ها  و نحوه عملکرد هزینه کرد اعتبارات توسط دهیاری ها از اولویت های دیگر این مدیریت است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه درحال بودجه نویسی سال ۱۴۰۱ هستیم، دهیاران پروژه های موردنیاز و اولویت دار طرح هادی را  مدنظر قرار داده و اعلام کنند.

مدیرکل دفتر  روستایی استانداری بوشهر خطاب به دهیاران گناوه گفت: به دنبال کارکردن پروژه‌های انتخاباتی نباشید بلکه تمرکز و اولویت کاری خود را  به پروژه‌های  مورد نیاز و ضروری مردم معطوف کنید.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha