۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85478736
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

عده‌ای برای انحراف تیم فوتبال خیبر خرم آباد از مسیر موفقیت تلاش می‌کنند

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: عده‌ای برای انحراف این تیم از مسیر موفقیت در تلاش هستند اما بازیکنان با توکل با توانایی خود و خدای‌شان تلاش دارند انتهای این مسیر سرانجام خوب و خوش برای هواداران لر تبار و لرستانی داشته باشد.

رضا مهاجری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: پیروزی این تیم برابر شاهین بندر عامری تنگستان کمک زیادی به صعود تیم خیبر به لیگ برتر می‌کند برهمین اساس بازیکنان با تمام توان وارد زمین خواهند شد.

وی بیان کرد: تیم فوتبال خیبر خرم آباد همچنان کار را با قدرت پیش می‌برد چراکه تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور ابتکار عمل را در دست دارد و بازیکنان نیز با درک شرایط حساس کنونی تمرین می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تصریح کرد: تیم شاهین بندر عامری نیز تیم خوب و شایسته‌ای است و در هفته گذشته نیز موفق به کسب یک برد ارزشمند شده و این نشان می‌دهد بوشهر همواره مهد و پایگاه فوتبال بوده است.

وی افزود: حضور سه بازیکن بوشهری در تیم ملی فوتبال نشان از استعداد و ظرفیت بالای فوتبال در این استان است.

مهاجری ادامه داد: بازیکنان برابر شاهین عامری با دل و جان بازی می‌کنند و با جنگیدن در این جدال مهم و حساس سخت به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود صعود تیم فوتبال امید خیر خرم آباد به لیگ دسته یک فوتبال را تبریک گفت.

مهاجری افزود: پیروزی این تیم در بازی آخر آن هم با شرایطی که 9 نفره شده بود بسیار ارزشمند است و انتظار می‌رود باشگاه نیز بتواند از این سرمایه‌ها بخوبی استفاده کند.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد با 67 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول و تیم فوتبال شاهین بندر عامری با 26 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

خیبر خرم آباد در این نبرد حساس به دنبال نزدیک شدن به صعود و شاهین عامری نیز برای بقا در لیگ دسته یک تلاش می‌کند.

این دو تیم امشب ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha