۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84574912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷ میلیارد ریال سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۷
کد خبر: 84574912
۷ میلیارد ریال سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: بیش از ۴۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال از ۲ دستگاه خودرو در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز به ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۴۰۵ مجهز به سیستم دودزا و پخش سه پر، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.  

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودروها، ۴۴۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: طبق اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده، هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف شد، اضافه کرد: همچنین ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس بوده و با اقتدار کامل و قاطعانه در چهارچوب قانون با هنجار شکنان برخورد می‌شود، افزود: از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز با شماره تلفن۴۵۲۲۵۷۱۰ و سامانه ۱۱۰ پلیس در جریان بگذارند.

میاندوآب به علت قرار گرفتن در نزدیکی شهرهای مرزی جنوب آذربایجان‌غربی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق به سمت شهرهای عمقی کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha