مهم‌ترین رسالت متخصصان فضای مجازی تولید محتوای فاخر است

زاهدان- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برنامه و خط مشی اساسی باید در فضای مجازی داشته باشیم زیرا مهم‌ترین رسالت متخصصان فضای مجازی تولید محتوای فاخر است و همگان در همه موضوعات وارد نشوند.

به گزارش ایرنا سردار محمد پاکپور روزچهارشنبه در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی، کاری و در همه جا حضور دارد و اگر این فضا را رها کنیم تبدیل به جولانگاه دشمن می شود.

وی افزود: اگر برای ایجاد امنیت در یک منطقه فقط در پادگانها مستقر باشیم و هیچ حضوری در میدانها و عرصه های مختلف آن منطقه نداشته باشیم و جغرافیانی منطقه دستمان نباشد امنیت برقرار نمی شود و میدان جولانگاه عناصر تروریسم می شود و ناامنی بوجود می آید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر آن منطقه و جغرافیا را از دست تروریست ها و عناصر ناامن کننده بگیریم بدون شک آن‌ها محدود می‌شوند و نمی توانند اهداف خود را که ایجاد ناامنی بوده به سرانجام برسانند فضای مجازی هم همانگونه است. 

وی تصریح کرد: اگر در فضای مجازی به صورت فعال ورود پیدا نکنیم و از محتوای بیگانه استفاده شود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد حضور و ورود در فضای مجازی برای ایجاد محتوا مهم‌ترین رسالت افرادی است که در این زمینه تخصص دارند و فعالیت می کنند.

پاکپور با بیان اینکه رویدادهایی که از سوی سازمان بسیج و نهاد های دیگر برگزار می‌شود می‌تواند کمک کند که گروه ها و تیم‌های مختلف را بشناسیم و از این نیروهای متخصص استفاده کنیم.  

وی بیان کرد: هدایت تیم‌های تخصصی تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که پراکنده کارکردن آن ها مشکل ایجاد می کند و نمی‌تواند تاثیر اساسی را در محتوای فضای مجازی بوجود آورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب خاطرنشان کرد: در فضای مجازی باید برنامه و خط مشی اساسی داشته باشیم، همگان در همه موضوعات وارد نشوند در هر موضوعی متخصص آن و هر فرد بر اساس سررشته‌ای که در هر زمینه ای دارد ورود کند، فقط باید مکانی وجود داشته باشد که چنین گروه ها و تیم هایی هدایت شوند، محورهایی برای تولید محتوا مشخص شود و به سمت هدف موردنظر سوق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هدف سیطره بر فضای مجازی و محتوای این عرصه، متناسب با اعتقادات ارزش ها و آرمان های ماست که این کار اساسی باید دنبال شود افزود: البته در کشور این اقدام با توان متخصصان و بسیجیان در حال انجام است.

پاکپور تصریح کرد: در فضای مجازی شاید خیلی مشکل داشته باشیم، ولی جوانان ما کارهای زیاد و موثری در این زمینه انجام داده‌اند و هوشمندانه اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می دهد را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی ادامه داد: اگر تمام موضوعات و مسائل را به خوبی بتوانیم مدیریت و تولید محتوا کنیم موفق خواهیم بود، اما اگر از محتوا و محصولات دیگران که متناسب با هدف و سیاست خودشان است استفاده کنیم دچار مشکل می‌شویم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب افزود: مسوولان باید خط دهی متناسب داشته باشند و طرح ها به گونه ای باشد که همه را با یک هدف در کنار موضوعات هدایت کنند.

وی با اشاره به محورهای مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان گفت: جهش تولید، مهارت افزایی و اتکا به توان داخل و کسب و کارهای الکترونیک، مقابله با کرونا و واکسیناسیون جمعی علیه این ویروس منحوس و نگاه ویژه به ظرفیت ها و معرفی استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه و امنیت پایدار، وحدت و همدلی محور مقاومت و استکبار ستیزی برای تولید محتوا در این رویداد مشخص شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha