ارزش های انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی به جهانیان مخابره شود

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از آنجایی که دامنه فضای مجازی بسیار گسترده است لذا باید از بستر این فضا برای مخابره آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به جهانیان استفاده شود.

به گزارش ایرنا، سردار اباذر سالاری روز چهارشنبه در مراسم  آغاز به کار سومین رویداد استانی تولید محتوای دیجتال بسیج هرمزگان افزود: فضای مجازی که بدلیل اهمیت بالای آن، به عنوان فضای حقیقی یاد می شود، در واقع در خط مقدم مقابله با دشمنان و استکبار جهانی قرار دارد.

وی بیان داشت: فضای مجازی امروز بهترین فرصت و ظرفیت برای بسیجیان توانمند و تراز انقلاب اسلامی است که مفاهیم ارزشی و محتوایی را تولید و منتشر کنند.

فرمانده سپاه هرمزگان همچنین با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهارداشت: در آن زمان که برای برگزاری کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در سال ۹۸ محضر رهبرمعظم انقلاب رسیدیم، حدود  ۴۸ کتاب و نرم افزار از شهدای این استان و عنوان کتابی با موضوع خاطرات شهید موسی درویشی تقدیم ایشان شد که فرمودند هرکدام از شهدا یک نماد هستند و باید این نمادها را بزرگ کنیم.

سردار سالاری گفت: همان گونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند وظیفه ماست که خاطرات و زندگی نامه شهدای استان هرمزگان را در قالب فیلم، کتاب و هنر به نسل جدید و به جهانیان عرضه شود.

معاون فضای مجازی بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و دبیر اجرایی رویداد استانی تولید محتوای دیجتال بسیج استان نیز گفت: در این رویداد استانی نزدیک به ۱۸ تیم تخصصی تولید محتوای بسیج از سراسر استان حضور دارند.

حسن پیروی منش افزود: تیم های حاضر در سه رشته پویا نمایی، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن همراه(اپلیکیشن) حضور دارند که ۶۰ نفر شرکت کننده از گروه های سه تا پنج نفره تیم های تخصصی را تشکیل داده و ۳۰ نفر از عوامل اجرایی نیز امور مربوط به این رویداد را پیگیری می کنند.

وی بیان داشت: هدف این رویداد شناسایی و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان بسیجی و همچنین ساماندهی و بکارگیری نیروهای تولید محتوای تخصصی است.

در پایان مراسم از کتاب زندگی نامه ی شهید موسی درویشی با عنوان «این جزیره با تو نفس می کشد» به نویسندگی اعظم پشت مشهدی رونمایی شد.

گفتنی است سومین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج درهرمزگان با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانه های سپاه امام سجاد(ع) استان از امروز چهارشنبه ۱۲ آبان در سالن حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد و تا روز جمعه ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha