بازدید مقام سازمان ملل از غرفه ایران در بازارچه خیریه بین المللی ژنو

لندن – ایرنا – مدیر کل دفتر سازمان ملل متحد در ژنو به همراه جمعی از مقامات سازمان ملل از غرفه ایران در بازارچه خیریه بین المللی بازدید کرد.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا، مراسم سالانه بازار خیریه سازمان ملل متحد با حضور  دهها کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، دیروز (۵ آبان ماه)  در محل کاخ ملل در ژنو برگزار شد.

در این مراسم که هر سال به همت انجمن همسران سفرا و دیپلمات‌های مقیم ژنو و با هدف ترغیب کشورها به مشارکت در برنامه‌های خیریه سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، نمایندگی‌های دیپلماتیک اقدام به عرضه و فروش محصولات محلی - سنتی و صنایع‌دستی و فرهنگی خود می‌کنند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو نیز همچون سال‌های قبل، در این مراسم حضور داشت و در قالب دو غرفه مستقل، مجموعه‌ متنوع و نفیسی از صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی از استان‌های مختلف کشور و همچنین برخی محصولات ممتاز ایرانی را در غرفه متعلق به ایران عرضه کرد.

خانم تاتیانا والوایا  Tatiana Valovaya مدیر کل دفتر ملل متحد در ژنو از غرفه جمهوری اسلامی ایران که جزو پر بازدیدترین غرفه‌های مراسم امسال بود بازدید کرد.  سفیر و نماینده دائم کشورمان در ژنو نیز هدیه ای نفیس از صنایع دستی کشورمان به وی اهدا نمود.

انجمن زنان ملل متحد در ژنو  UNWG یک سازمان خیریه بین المللی است که یکی از اهداف آن کمک به زنان و کودکان نیازمند است.

این انجمن همچنین به عنوان محفلی برای ایجاد دوستی و همدلی میان همسران دیپلماتهای بیش از یکصد کشور جهان مستقر در ژنو و تشویق کارهای داوطلبانه خیریه و جمع آوری کمک از این طریق برای نیازمندان فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha