۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84476383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۰ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش رزمندگان جان برکف فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر و بیش از ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف شده است.

سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور استاندار خراسان جنوبی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: خدمات‌رسانی پلیس به شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی است و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در نیروی انتظامی تداوم دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و حریم وطن گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از اولویت‌های نیروی انتظامی است و با حفظ روحیه جهادی و شهادت‌طلبی امیدواریم رهرو راستین شهدا باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سرقت‌های خرد در استان افزایش داشته است افزود: در حوزه آگاهی‌بخشی به جامعه انتظار داریم همه دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها همت بیشتری کنند و اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود تا شهروندان با حساسیت بیشتری از اموال خود مراقبت بیشتری کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تصادفات در استان خراسان جنوبی، بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: متاسفانه متوفیان و مجروحان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

سردار فرشید اضافه کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمتگزاری در لباس مقدس نیروی انتظامی را به ما عنایت کرده است و از تک تک رزمندگان پلیس که در جای جای خراسان جنوبی با نیت خیر به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

استاندار خراسان‌ جنوبی امروز در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان حضور یافت.

هدف از این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز حضور داشت، اطلاع از وضعیت موجود، آشنایی با امکانات و زیرساخت‌های در اختیار مجموعه و خداقوت به کادر نیروی انتظامی بود و ملانوری بعد از اتمام مراسم صبحگاه از سایت نیروی انتظامی استان بازدید کرد.

استاندار خراسان جنوبی در پایان با قدردانی از فرمانده و کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، به واسطه خدمات و زحمات این مجموعه با اهدای لوحی به فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از آنان قدردانی کرد.

نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در دفاع مقدس نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha